VI VINAR! /MH & LE

Ja, det gör vi. Och det ska vi.

Man skulle kunna säga att ikväll ska det skapas citat till citatböckerna. MEN! Jag anser mig själv höra till de, kanske inte klokare, men i alla fall smartare i de här gänget pga att jag tänker lite mer först innan jag öppnar munnen än vad L och A, och även ibland J gör.. Jag säger inte att jag är bättre än er, men jag säger inte allt högt lika fort som er. Och det säger en hel del om er, för bland mina andra kompisar, ex laget, så brukar det var jag som säger ngt innan tanken riktigt har nått fram.
Tuuur att min kärlek för er är oändlig då.

Fan vad jag svamlar. Och jag har druckit e t t  glas vin.

Håll tummarna att mitt knä inte är helt paj i morgon och att jag inte får för mig att börja hårddansa ikväll. Bah.

Ha en mysig filmkväll, Ana, Jess å c/o och ni andra. Njut av kvällen även ni.
PUSS

Ps. L, det där med mammutarna lägger jag helt över på dig, det var mer din diskussion med dig själv, jag var med på ett hörn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0