what´s the point

Men hej och välkommen fredag! Du är.. hrm... var.. efterlängtad!
Surr surr surr.. bla bla bla...
Kvällen bjuder på middag hos Jess med några av er underbara. Mest inte troligt B-I:arn då förstås. Sen beger jag mig ner mot Ferna och ska få däng i FIFA men kommer förmodligen dänga tillbaka på Mariocart och Marioparty så det jämnar ut sig. Krävs mer skills i Mariocart så det är ju faktiskt mer prestige att vinna det då. Några kalla på det så slipper jag bli grinig när det går ont för mig.

Men i skrivande stund sitter jag och stirrar mig blint på mobilen och väntar... väntar... börjar bli j-vligt orolig, får jag inget livstecken från dig snart kära bror så tar jag med mig Anna och åker ut på Frösön och letar efter dig. På riktigt! Skitföreninginval!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0