Ett år visare

men inte ett år äldre. Då har man det faktiskt ganska bra.

Jag måste faktiskt säga att livet är rätt gött just nu också. Det enda minuset jag kan komma på är min trötthet men den håller jag på å motar bort genom träning, har kommit igång riktigt bra och jag tror att jag redan känner mig lite piggare. Igår var jag vaken ända till 22 på kvällen. En annan fördel med att jag kommit igång med träningen är att dom här extrakilona som långsamt smugit sig på min kropp och satt sig på väl valda delar de senaste månaderna kanske kan trilla av med lite envishet från min sida. Har ju trots allt åtminstone två utlandsresor att se fram emot de närmaste halvåret och min bikiniform är åtminstone tre månader bort. Men mer om det en annan gång.




Högst på prispallen i fredagens Gokarttävling
"bara en förlorare tycker att det viktiga är att delta"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0