Ha den äran!

Allas vår ANNA LUNDIN fyller år idag och det är inte vilken dag som helst. Det är 26-årsdagen. (Även om hon själv intalar sig att det är 23 hon fyller).
Eftermiddagen har spenderats på Multi Challenge där Anna utklassade ALLT motstånd (mest Fatih) i Gocart medan Fatih och hans lagkompisar (Mackan & undertecknad) stod högst upp på prispallen i cellerna på Boda Borg.
Så inga konflikter, allt föll ut relativt för alla utom Jessica som kanske riktigt nådde framt till prispallen i något av fallen. Men hon har alltid ett leende på läpparna ändå och det är en vinst i sig.  

Nu ska det ätas av Annas smörgåstårtor och drickas vin.
Nästa gång vi firar födelsedag så är det min. Och jag behöver inte köra på nån intalad ålder, jag kan stå för min egen. Jag blir 24. Men det är i mars först. I DAG ÄR ANNAS DAG.



Kvällen lär väl sluta något så när suddigt så den här bilden känns passande.

GRATTIS BÄSTA ANNA!
önskar dina tjejer med bihang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0